100 нақты қадам
Сенім телефоны: 26-16-44
Бүгін: 30 мамыр 2017 жыл
KZ RU
Нашар көретіндерге арналған нұсқа
Басты бет » Қоғам

100 нақты қадам

Енгізілді: 04.05.2017Өзгертілді: 10.05.2017

«100 нақты қадам» Ұлт жоспарының жүзеге асырылу барысы туралы

 

Іс-шараның атауы

Орындалу мерзімі

Орындалуы туралы ақпарат

1

2

4

5

I.Әртараптараптандыруға негізделген индустрияландыру және экономикалық өсу

Шаг 1. Модернизация процедуры поступления на госслужбу.

Шаг 2. Отбор кандидатов на низовые должности и дальнейшее карьерное продвижение должны осуществляться на основе  компетентностного подхода.

Шаг 3. Централизация процедуры отбора впервые поступающих на государственную службу за счет усиления роли Агентства по делам государственной службы и противодействию коррупции Республики Казахстан. Внедрение трехступенчатой системы отбора.

Шаг 4. Обязательный испытательный срок для впервые поступивших на государственную службу по формуле 3 + 3.

Шаг10. Переход на конкурсный отбор для карьерного продвижения государственных служащих.

Шаг 11. Допуск к работе на госслужбе для зарубежных менеджеров, отдельных специалистов из частного сектора и граждан Республики Казахстан – сотрудников международных организаций.

1. 

В целях укрепления принципа меритократии обеспечить открытость и прозрачность проводимых конкурсов на занятие вакантных административных государственных должностей 

ежеквартально, до 15 числа месяца, следующего за отчетным кварталом

2016 жылдың ІI тоқсаны бойынша мемлекеттік лауазымдарға 38 конкурс жарияланды. Оның 17-сі ішкі конкурс, 7-і барлық мемлекеттік мекемелер арасындағы конкурс, 9-ы жалпы конкурс. 

Аталған конкурстар арқылы 15 қызметкер қызметке қабылданды, оның 9-ы ішкі конкурс арқылы, 5-і жалпы конкурс арқылы, 1-і барлық  мемлекеттік мекемелер арасындағы конкурс.

Меритократия қағидасын нығайту мақсатында бос әкімшілік мемлекеттік қызметке өткізілетін конкурстардың ашықтығын қамтамасыз ету мақсатында әрбір өткізілетін конкурсқа бақылаушы шақыртылады.


 

Шаг 5. Повышение оплаты труда государственных служащих в зависимости от результатов деятельности.

Шаг 6. Переход на оплату труда по результатам.

Шаг 7. Введение региональных корректирующих коэффициентов к должностному окладу государственных служащих.

Шаг 8. Обязательное предоставление служебного жилья  ротируемым госслужащим на период исполнения

должностных обязанностей без права приватизации.

2. 

Внести предложение о строительстве служебного жилья для ротируемых государственных служащих

май 2016 года

Экономикалық және қаржылық ахуалға байланысты 2016 жылы қалалық бюджетке қызметтік тұрғын үй құрылысына қаржы бөлу шектелген. 

Шаг 9. Законодательное закрепление системы регулярного обучения госслужащих повышение квалификации не реже одного раза в три года.

Шаг 12. Внедрение новых этических правил. Введение должности уполномоченного по вопросам этики.

3. 

Освещение положительной работы 
государственных служащих, публикация материалов, направленных на поднятие 
престижа государственной службы и формирование положительного имиджа государственного служащего

ежеквартально, до 15 числа месяца, следующего за отчетным кварталом  

Жергілікті бұқаралық ақпарат құралдары арқылы мемлекеттік қызметкерлердің оң бағыттағы имиджін қалыптастыру мақсатындағы тақырыптық 5 мақала мен телеарналардан 4 бейнесюжет  берілген.

 

4. 

Введение на веб-ресурсах государственных 
органов раздела, посвященного формированию и 
укреплению позитивного имиджа государственной 
службы

ежеквартально, до 15 числа месяца, следующего за отчетным кварталом

 Мемлекеттік қызметтің оң имиджін қалыптастыру бағытындағы түрлі тақырыптағы материалдар веб-портал арқылы тоқсан сайын жариялануда. Бүгінгі күнге дейін 26 материалдар веб-порталға жарияланды.

Сондай-ақ, қала әкімінің ресми веп-порталына мемлекеттік қызметтің оң иммилжін қалыптастыру мен нығайтуға арналған арнайы бөлім енгізіліп, тиісті ақпараттармен қамтамасыз етілген.

Шаг 13. Усиление борьбы с коррупцией, в том числе с разработкой нового законодательства.

5. 

Провести семинары по вопросам     антикоррупционных ограничений, предусмотренных ст.12 Закона РК «О противодействии коррупции» и «Этического кодекса государственных служащих РК»

 

 

 

февраль 2016 года

2016 жылдың 6 айында сыбайлас жемқорлық қатерлерінің алдын-алу мақсатында кент, ауылдық округ әкімдері мен дербес бөлімдермен сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөнінде 13 семинар, 21 дөңгелек үстел, 16 кездесулер ұйымдастырылып, 9 іс-шара «Нұр Отан» партиясы өкілдерінің қатысуымен өткізілді.

«Қызылорда-Қазақстан», «Қоғам ТВ» теларналарының жаңалықтар қызметінде 5 сюжет көрсетіліп, жергілікті баспасөз беттерінде 5 мақала жарияланды.

2016 жылғы 19 ақпанда Мемлекеттік қызмет істері жөніндегі департамент басшысының орынбасары Е.Қарымсақовтың төрағалығымен қала әкімдігінің мәжіліс залында Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексі талаптарына сәйкес семинар ұйымдастырылды.

6. 

Разместить текст «Этического кодекса государственных служащих РК»  в зданиях акиматов и государственных органов в местах, доступных для всеобщего обозрения.

февраль 2016 года

Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы №153 Жарлығымен бекітілген «Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексінің» Қызылорда қаласы әкімі аппараты және қала әкімдігіне қарасты дербес бөлімдер мен кент, ауылдық округтер ғимараттарында ілінген.

7. 

Провести учебные семинары (вводные, специальные) по вопросам противодействия коррупции.

1 полугодие

2016 года

2016 жылдың 19 мамырында қала әкімдігінің мәжіліс залында құқықтық оқыту семинары өткізілді. Онда «Қазақстан Республикасында мемлекеттік қызметтің жаңа үлгісін қалыптастыру» («Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшілерін бағалау), «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер саласындағы бақылау функциялары», «Сыбайлас жемқорлық-қоғамның өзекті мәселесі», «Мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және басқару тәсілдері», «Жаңа еңбек кодексі-еңбек қатынастарын реттеудің жаңа моделі» тақырыбында қамтылды.

8. 

Провести согласно п.5 ст.8 Закона РК «О противодействии коррупции»внутренний анализ коррупционных рисков для устранения причин и условий, способствующих совершению коррупционных правонарушений

март 2016 года

Қала әкімдігінің мемлекеттік органдарының арасында және оларға қарасты мекемелерінің сыбайлас жемқорлық сипатында бейім мекемелерге талдау жасалып, бақылау шаралары орнатылды.

9. 

В целях обеспечения безопасности ипротиводействия коррупции рассмотреть возможность установки видеокамер наблюдения на входе/выходе из административного здания акиматов, государственных органов,в служебных помещениях служб лицензионно-разрешительных систем

в течение года

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес және қауіпсіздікті қамтамасыз ету мақсатында  Қызылорда қаласы әкімдігінің және әкімдікке қарасты «Қалалық жер қатынастары бөлімі», «Қалалық құрылыс бөлімі» және «Сәулет және қалақұрылысы бөлімі» ғимаратының кіреберісінде  және ар қабатында бейнебақылау таспалары орнатылған. Қалған әкімдікке қарасты бөлімдердің және кенттер пен ауылдық округтердің ғимаратына бейнебақылау таспаларын орнату мәселесі қаралуда.

10. 

Продолжить работу по информированию проводимых мероприятий по противодействию коррупции в разделе на интернет - ресурсах государственных органов

 

ежеквартально,      до 15 числа месяца, следующего за отчетным кварталом

          Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес және қауіпсіздікті қамтамасыз ету мақсатында атқарылған шаралар туралы ақпаратты тоқсан сайын Қызылорда қаласы әкімдігінің ресми интернет-порталына  енгізіліп отырады.

Шаг 14. Принятие нового закона о государственной службе, распространяющегося на служащих всех государственных органов,  в том числе и правоохранительных.

Шаг 15. Проведение комплексной аттестации действующих государственных служащих после принятия нового закона о госслужбе, усиления квалификационных требований и внедрения новой системы оплаты труда.

II.Заңның үстемдігін қамтамасыз ету

Шаг 21. Расширение области применения суда присяжных.

11. 

Провести отбор кандидатов в присяжные заседатели, составить списки кандидатов в присяжные заседатели

ежегодно,

к 1 декабря

 

Шаг 28. Улучшение системы отбора сотрудников полиции на основе компетентного подхода.

Шаг 31. Обеспечение прозрачности полиции за счет созданиия системы общественных советов по расмотрению жалоб граждан        на действия полицейских, нарушающих этические нормы.

Шаг 30.  Создание местной полицейской службы, подотчетной местным исполнительным органам и местному сообществу.

12. 

Создать местную полицейскую службу на уровне области, районов и  города Кызылорды

январь 2016 года

 

Қызылорда ҚІІБ Жергілікті полиция қызметі 2016 жылдың 1 қаңтарынан бастап құрылды. Штаттық саны -  472

Қызылорда қалалық Мәслихатының 2016 жылғы 13 қаңтардағы сессиясының №52/1 шешімімен Қызылорда қаласының ішкі істер басқармасы жергілікті полиция қызметінің бастығы тағайындалды.

13. 

Заслушивание отчетов начальников местной полицейской службы о проделанной работе и оценка их деятельности (не реже двух раз в год)

I и  II полугодие

2016 года

2016 жылдың 12 ақпанында қала әкімі Н. Нәлібаевтың халық алдындағы есепті кездесуі  барысында қалалық жергілікті полиция қызметі бастығы Қ. Шүкіровтың есебі тыңдалды.

14. 

Провести  отчетные встречи участковых инспекторов полиции перед населением соответствующей административно-территориальной единицы

ежеквартально,  до 15 числа месяца, следующего за отчетным кварталом

 

Шаг 34.  Модернизация пенитенциарной инфраструктуры в рамках развития государственно-частного партнерства.

15. 

Завершить оформление земельного участка

 (40 га) для строительства специализированной исправительной колонии в городе Кызылорде

июнь 2016 года

2016 жылғы 22 ақпандағы №4956  қала әкімін шешімімен 40 га жер учаскесі «Батыс Қытай-Батыс Европа» жол трассасы бойында Тасбөгет қыстағымен Белкөл қыстағы аралығында берілді

III.Әртараптараптандыруға негізделген индустрияландыру және экономикалық өсу

Шаг 46.  Оптимизация процесса получения разрешений. Введение трехступенчатого принципа получения строительного

разрешения («30-20-10»).

Шаг 48. Внедрение ресурсного метода определения сметной стоимости строительства.

16. 

Реализация процесса получения разрешения по трехступенчатому принципу (30-20-10)

 

ежеквартально,  до 15 числа месяца, следующего за отчетным кварталом 

Қазақстан Республикасы Президентінің «100 нақты қадам» - Қазақстан Республикасының дамыған мемлекеттердің отыздығына кіру жөніндегі жоспарының 46-қадамына сәйкес, рұқсат алуды оңтайландыру мақсатында, құрылысқа рұқсат алудың үш сатылы («30-20-10») қағидаты енгізілді.

Бірінші сатысы – архитектуралық жобалау тапсырмасын беру өтініш берілген күннен кейін 30 күн ішінде жүзеге асырылады. Екіншісі – эскиз жобаны (дизайн-жобаны) мақұлдау – 20 күнге дейін, үшіншісі – рұқсаттың өзі – 10 күн ішінде.

Осы аталған,  Қазақстан Республикасы Президентінің «100 нақты қадам» жоспарын орындау мақсатында, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің 2015 жылғы 27 наурыздағы  № 257 бұйрығына біршама өзгерістер енгізіліп, "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау жөнінде анықтама беру", "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" және "Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілген болатын. (облыс әкімдігінің 1 сәуірде № 415 қаулысымен регламенті бекітілді).

Бірінші саты – архитектуралық жобалау тапсырмасы бойынша:

1) қызмет қалалық сәулет және қала құрылысы кеңсесі;

2) «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорация» коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);

3) www.egov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

Орындалу мерзімі:

1) Техникалық және (немесе) технологиялық жағынан күрделі емес жобалар бойынша өтініш берген күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күнінен аспайды.

2) Техникалық және (немесе) технологиялық жағынан күрделі жобалар бойынша өтініш берген күннен бастап 17 (он жеті) жұмыс күнінен аспайды.

Екінші – эскиз жобаны (дизайн-жобаны) мақұлдау бойынша:        

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрілігінің 2016 жылғы                     17 наурыздағы  № 137 бұйрығымен бекітілген «Эскиздік (Эскиздік жобаларды) келісу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілген болатын. Өтінішті қабылдау және қызметті көрсету нәтижелерін беру қалалық сәулет және қала құрылысы кеңсесі арқылы жүзеге асырады.

Өтінішті қарау және техникалық және (немесе) технологиялық жағынан күрделі емес объектілердің эскизін (эскиздік жобасын) келісу мерзімі 10 (он) жұмыс күнінен аспайды.

Өтінішті қарау және техникалық және (немесе) технологиялық жағынан күрделі объектілердің эскизін (эскиздік жобасын) келісу мерзімі 15 (он бес) жұмыс күнінен аспайды.

            Осыған орай, техникалық және (немесе) технологиялық жағынан күрделі емес объектілердің эскизін «Қалалық сәулет және қала құрылысы бөлімі» мемлекеттік мекемесінің  жанынан сараптамалық кеңесте қаралады.

            Ал, техникалық және (немесе) технологиялық жағынан күрделі объектілердің эскизін қала әкімі жанынан құрлылған сәулет-қала құрылысы Кеңесінде қаралуды.

Үшінші – рұқсаттың өзі – 10 күн ішінде: «Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру» стандартына сәйкес,

1) қызмет қалалық сәулет және қала құрылысы кеңсесі; 

2) «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорация» коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);

3) www.egov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады. Орындалу мерзімі өтініш берген күннен бастап 10 (он) жұмыс күнінен аспайды.

Қазіргі таңда, аталған қызметтер, сәулет –жоспарлау тапсырмасын беру және шешім беру қызметтері бекітілген стандарттарға сәйкес, сапалы және мерзімінде «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорация» коммерциялық емес акционерлік қоғамы арқылы жүзеге асырылуда.

17. 

Реализация внедрения ресурсного метода определения сметной стоимости  строительства

 

 

ежеквартально,  до 15 числа месяца, следующего за отчетным кварталом 

           Құрылыс жұмыстарының жоба сметалық құжаттамаларын дайындау барысында «Құрылыс жұмыстарының құнын ресустық әдіспен анықтау» әдістемесі 2016 жылдың 1  қаңтарынан бастап жүзеге асырылды. Аталаған әдіспен ағымдағы жылы Қызылорда қаласы, «Арай-3» және «СПМК-70» тұрғын үйлер кварталының жұмыс жобасымен инженерлік желілерінің  жоба сметалық құжаттамаларды  дайындау барысында қолданылып, жұмыстар жасалынды.  

Шаг 54.Укрепление института бизнес-омбудсмена для защиты интересов предпринимателей.

18. 

Принятие мер по снижению административных барьеров в развитии малого и среднего бизнеса области

ежеквартально,  до 15 числа месяца, следующего за отчетным кварталом

Бүгінгі күнге Қызылорда қаласы  әкімдігіне қарасты  6 бөлім 29  рұқсат құжатын берумен және қалаға қарасты 2 кент, 7 ауылдық округтері бойынша 2 рұқсат рәсімдерін берумен айналысады.

Олар:

1.      Қалалық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі арқылы 18 рұқсат беру құжаттары;

2.      Қалалық тұрғын-үй коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі арқылы  2 рұқсат беру құжаттары;

3.      Қалалық ауылшаруашылығы бөлімі бойынша 1 рұқсат құжаты;

4.      Қалалық  ветеринария және ветеринариялық бақылау бөлімі   арқылы  1 рұқсат беру құжаты;

5.      Қалалық сәулет және қала құрылысы бөлімі арқылы 1 рұқсат беру құжаты;

6.      Қалалық білім бөлімі арқылы  6 рұқсат құжаттары беріледі.

  Бұл құжаттар  қазіргі кезде ХҚКО арқылы беріледі

Шаг 55.  Привлечение минимум десяти ТНК в перерабатывающий сектор для создания экспортных товаров и выхода      

Казахстана на мировые рынки.

Шаг 56.  Создание в приоритетных секторах экономики совместных предприятий с «якорными инвесторами» –     

международными стратегическими партнерами

19. 

Продолжить строительство завода по производству и обработке листового стекла мощностью 197 100 тонн/год  в городе  Кызылорде  

 

 

ежеквартально,  до 15 числа месяца, следующего за отчетным кварталом

          Жобаны «Қазақстан инвестициялық қоры» АҚ американдық «Steward Engineers» стратегиялық әріптесімен бірлесе жүзеге асыруда. Жобаны жүзеге асыру үшін «Orda Glass LTD» ЖШС құрылған. Жоба құны – 36,7 млрд.теңге. Жүзеге асқанда жаңадан 310 жұмыс орны құрылатын болады.

Жобаны орналастыру үшін Қызылорда қаласы индустриялық аймақтан 50 га жер телімі бөлінген.

Индустриялық аймаққа инженерлік инфрақұрылым жеткізу жұмыстары аяқталып, 2015 жылдың 28 шілдесінде мемлекеттік қабылдау актісімен қабылданды. (Су желісі, телефон жүйесі, газ жүйесі, газ желісін темір жол жүйесінен өткізу,газ жүйесі (ГСН-2), шаруашылық жерлендіру аймағы және жайдан қорғау, кәріз жүйесі,тас жол салу, қосалқы және қызмет көрсету нысандары ЭРМ1 мен ЭРМ2 (жылу, электрмен қамтамасыз ету) ғимаратының электр желісі және жылу құбырлары жұмыстары жүргізілді).

            Ү.ж. 23 ақпанда рспубликалық бюджет комиссиясының шешімімен 2 млрд теңге (2 090 431 мың теңге)  бөлінді.

-       Электр қуатымен қамтуға (подстанция) -  555 млн. тенге

-       газдандыруга -  1534,3  млн. тенге

Қызылорда қаласы Титов қыстағында «Индустриялық аймақты» сумен қамту және кәріз жүйесін жүргізу жобасының жоба-сметалық құжаттамасын әзірлеу үшін 34 млн. теңге бөлініп, «2016 жылы өткізілетін бірыңғай мемлекеттік сатып алулардың кейбір мәселелері туралы» облыс әкімдігінің қаулысына сәйкес «Қызылорда облысының мемлекеттік сатып алу басқармасы» конкурс жариялады. Қазіргі таңда, темір жол тұйығын тарту бойынша техника-экономикалық негіздеме әзірленіп, мемлекеттік сараптамадан оң қорытынды алынды.

Құрылыс жұмыстарын аяқтау 2017 жылдың І жартыжылдығына жоспарланған.

Шаг 60.  Привлечение стратегических инвесторов для развития производства молока и молочной   продукции

Шаг 61.  Привлечение стратегических инвесторов для развития производства и переработки мяса

20. 

Принять меры по полной загрузке молочного завода АО «РЗА»:

- организация  мини-молочных ферм в  Аральском, Казалинском и Кармакшинском районах;

 - для  обеспечения молочного завода молоком начать работу по объединению всельскохозяйственные кооперативы мелкотоварных хозяйств  в сельских округах

     2016-2017 гг.

 

 

ежеквартально,  до 15 числа месяца, следующего за отчетным

     Ауыл шаруашылығы кооперативтерін құру бойынша Қызылорда қаласына карасты 2 кент, 7 ауылдық округ бойынша 9 кооператив құрылып, Әділет департаментіне тіркелді.  Қызылорда қаласында сүт өндірісімен айналысып жатқан шаруашылық жоқ.

Шаг 62.Реализация инициативы «Национальные чемпионы»  с ориентацией на поддержку конкретных компаний-лидеров      

среднего бизнеса в несырьевых отраслях экономики.

21. 

Выработать четкую концепцию  по развитию потенциально экспорто-ориентированных производств.

Стимулировать инициативу развития среднего бизнеса в несырьевых отраслях экономики с целью ориентирования их к статусу «Национальных чемпионов»

февраль 2016 года

Қалалық кәсіпкерлік, өнеркәсіп және туризм бөлімі «Бәйтерек ұлттық басқарушы холдингі» АҚ-ның ұйымдастыруымен «Бәсекелестік ортаға қабілетті Ұлт үздігі» бағдарламасы жөнінде қала кәсіпорындарына хабардар етілді. Алайда бағдарламаға жылдық қаржы айналымы 5-70 млрд. теңге құрау қажет. Бұл критерилерге сәйкес келетін кәсіпорын жоқ.

Шаг 79.  Поэтапный переход на английский язык обучения в системе образования – в старшей школе и вузах.

22. 

Обеспечение в учреждениях образования учебников и учебно-методических пособий (электронные варианты) на английском языке

 

 

январь - август

2016 года

Білім беру жүйесінде  ағылшын тілінде оқытуға қала мектептерінен 15 мектеп енгізілген. Атап айтсақ, №2 «Мұрагер», №3, №5, №7, №11,  №101,  №264,  №268,  №1,  9,  №10,  №15, №23, №136, №212 білім беру ұйымдары.

Аталған мектептерде оқу үрдісін тиімді және нәтижелі ұйымдастыру үшін материалдық - техникалық базаларын нығайту, қажетті оқу құралдарымен қамтамасыз ету,  кадрлардың біліктілігін арттыру жұмыстары жүргізілуде.

2015-2016 оқу жылында білім беру ұйымдары 100 пайыз оқулықтар мен оқу әдістемелік  құралдарымен қамтылған.

Шаг 84.  Оптимизация социальной помощи через усиление ее адресного характера. Социальная помощь будет предоставляться только тем гражданам, кто в них действительно нуждается. Государственная адресная социальная помощь трудоспособным гражданам с низкими доходами будет предоставляться только при условии их активного участия в программах содействия занятости и социальной адаптации.

23. 

Организация публикации, выступлений, информирование населения  по вопросам оказания обусловленной денежной помощи по проекту «Орлеу»

 

 

ежеквартально, 

до 15 числа месяца, следующего за отчетным кварталом

            Қызылорда қаласына 2016 жылдан 1 қаңтарынан бастап шартты ақшалай көмек көрсету бойынша әлеуметтік көмек көрсету жүйесінің жаңа моделі енгізілді. Қалаға қарасты кент, ауылдық округтердің әкімдерінің қатысумен семинарлар өткізілді.                  

             Сонымен қатар ШАК бағдарламасын тиімді  орындау үшін  бүктемелер мен стендтерге көрнекті ақпаратар хабарланды. Күнделікті халық арасында асиссенттермен, консультанттармен бірге түсіндірме жұмыстары мен әңгімелесу жұмыстары жүргізілуде.

24. 

Внедрить систему обусловленной денежной помощи, основанную на принципах взаимных обязательств для семей, имеющих в составе трудоспособных членов

 

 

ежеквартально,

 до 15 числа месяца, следующего за отчетным кварталом

  2016 жылдың 1 сәуіріне Шартты ақшалай көмекке 383 (73 отбасы)  адамға 5,5 млн. теңге тағайындалып төленді.  Төленген шартты ақшалай көмектін орташа айлық мөлшері  2898,0 теңгені құрайды.

ШАК алушылардың жалпы санынан басым бөлігін 18 жасқа дейінгі балалар құрайды (63,6%), мүгедектер (0,2%), зейнеткерлер (0,5%), студенттер (2,6%), бала күтіміндегілер (8,6%) және еңбекке жарамды адамдар (24,5%)

Жасалған әлеуметтік келісім шарт негізінде ШАК алушылар қатарындағы еңбекке қабілетті жастағылар жұмыспен қамтудың белсенді түрлеріне қатыстырылды.

             Жоба шеңберінде 52 адам тұрақты, 40 қоғамдық жұмыстарға тартылды.

25. 

Внести предложения по  изменению и дополнению в «Правила «оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан», утверждаемых местными представительными органами

 

январь 2016 года

«Әлеуметтік көмек көрсету, оның мөлшерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау» қағидалары жергілікті жергілікті өкілді органдарымен бекітілетін «Әлеуметтік көмек көрсету, оның мөлшерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау» қағидалары Әділет органдарында  2015 жылдың 1-ші шілдесінде №5037 тіркелген.

IV. Болашағы біртұтас ұлт

Шаг 87.  Разработка и реализация национального проекта укрепления гражданской идентичности «МЕНІҢ ЕЛІМ», в рамках

которого предусмотрена реализация серии технологичных проектов.

26. 

Обеспечить сбор информации для создаваемого МАСШТАБНОГО ИНТЕРНЕТ-ПРОЕКТА «Энциклопедия Казахстана».

март 2016 года

 

Шаг: 88  Разработка и реализация национального проекта по продвижению идеи Общества Всеобщего Труда, который        

направлен на продвижение идеи Общества Всеобщего Труда с учетом планов реализации программы инфраструктурного    

развития «Нұрлыжол», второй пятилетки индустриализации, а также персональных историй успехов («героев нашего

времени») казахстанцев, добившихся благодаря государственной политике высоких результатов в трудовой,

предпринимательской, научно-образовательной и другой профессиональной деятельности за годы независимости,

престижности и популярности в обществе рабочих и профессионально-технических специальностей, отвечающих

потребностям государственной политики индустриализации и реализации Стратегии «Казахстан 2050».

27. 

Обеспечить сбор информации для национального проекта по продвижению Общества Всеобщего труда о персональных историях успехов (героев нашего времени) Кызылординской области, добившихся высоких результатов в трудовой, предпринимательской, научно-образовательной и другой профессиональной деятельности.

I иII полугодие

 2016 года

 

 

           Жыл басынан бері еңбек адамдары туралы  жергілікті «Қоғам тв» телеарнасынан арнайы «Шеберлік шаһары» атты хабар дайындалды.          Сонымен қатар аталмыш телеарнаның «Шарайна» ақпараттар топтамасында еңбек адамдары туралы 22 бейнесюжеттер беріліп тұрады. Барлығы 22 бейнесюжет.

Шаг 90.  Информационное сопровождение и продвижение реализации 5 институциональных реформ, а также идеи казахстанской идентичности в СМИ, Интернете, масс-медиа-нового поколения, а также в социальных сетях.

28. 

Утверждение медиа-плана по информационному  сопровождению и продвижению реализации
5 институциональных реформ, а также идеи казахстанской идентичности

 

 

Январь 2015 г. – декабрь 2016 г.

          2015 жылдың 20 қарашасында бес институционалдық реформасын ақпараттық қолдауға байланысты ««Болашаққа 100 қадам» медиа жоспары қабылданып, бұл бағыттағы ақпараттық жұмыстар жүргізілуде.

Нақтыласақ, «Елбасы жолдауы – елдіктің арқауы», «Жарқын болашақтың жүз қадамы», «Ұлт жоспары: 100 нақты қадам, «Ұлт жоспары – ұлы бастама», «100 нақты қадам», «Ұлт жоспары», «Армандар алға жетелейді», «Қазақстандық арманға бастайтын жол», «Ұлт жоспары Қазақстандық арманға бастайтын жол», «Бағыт», «Құқық», «План нации», «Уақыттың таңдауы – халықтың қолдауы», «100 нақты қадам – Ұлт жоспары», «Бес реформа – 100 нақты қадам», «Актуально» тақырыптарымен 93 материал, электронды БАҚ-да 85 бейнесюжет көрсетілді. Сонымен қатар, «Болашаққа 100 қадам» медиа жоспарында көрсетілген тапсырмаларға сәйкес, есепті кезеңге дейін мемлекеттік орган басшыларының, ауылдық округ әкімдерінің қатысуымен 17 брифинг ұйымдастырлды.

V. Есеп беруге міндетті және транспарентті мемлекет

Шаг 91.Переход государственного управления к госуправлению по конкретным результатам в рамках стандартизированных и минимальных процедур мониторинга, оценки и контроля.

Шаг 92.  Формирование компактной системы государственного планирования.

29. 

Мониторинг и контроль достижения целевых индикаторов Программы развития Кызылординской области на 2016-2020 годы по итогам отчетного года, а также усиление меры ответственности руководителей заинтересованных государственных органов подостижению (выполнению) ключевыхцелевых индикаторов, предусмотренных в меморандуме местного исполнительного органа области на 2016 год 

ежеквартально, 

до 15 числа месяца, следующего за отчетным кварталом 

         Қала әкімінің 2015 жылғы 15 желтоқсандағы №4754 қаулысымен «2016-2020 жылдарға арналған Қызылорда қаласының даму бағдарламасын бекітуге»  қалалық мәслихатқа  ұсынылып, 2015 жылдың 24 желтоқсанында №51/3 шешімімен  бекітілді.

         Қызылорда қаласының аумақты дамыту бағдарламасын іске-асырудың мониторингі 2016 жылғы қорытындысымен ақпан айында жасалады.

         ҚР Премьер-Министрі  Қ. Мәсімовтың бекітілген Қызылорда облысының 2016 жылға арналған Меморандумына сәйкес 7 нысаналы индикаторға қол жеткізу көзделген.

 Бекітілген 7 нысаналы индикатордың 1,2 және 4.2. тармақтары Қызылорда қаласы бойынша есептелінбейді.

 3 тармақ. Жергiлiктi бюджетке салықтық және салыктык емес түсiмдердiң өcyi Қызылорда қаласы бойынша 2016 жылға 101,5 пайызға болжанды. 2016 жылдың 1 маусымы бойынша 100,4 пайызды құрап отыр. (2015 жылы 6181,9 млн. теңге, 2016 жылы 6206,8 млн.тенге) 

4-тармақ. Әлеуметтік сала.  

4.1.- тармақшасы бойынша жұмыссыздық деңгейі 2016 жылға 4,8 пайызға жоспарланды. Облыстық статистика департаментінің мәліметі бойынша Қызылорда қаласында 2016 жылдың 1 маусымында экономикалық белсенді халық саны 122,9 мың адам, жұмыссыздық деңгейі – 4,7 пайызды құрады.  Бүгінгі күні жұмыссыздар саны – 5864 адамды құрап отыр.

4.3.-тармақшасы бойынша қалалық білім беру бөліміне қарасты 208 мектепке дейінгі білім беру ұйымдары бар, қазіргі таңда 3-6 жас аралығындағы (17194) баланың қамтылуы 100,0 пайызды құрады.

(25 мемлекеттік балабақша (4016 бала), 143 жеке балабақша (11065 бала), 40 мектепке дейінгі шағын орталық (2113 бала) жұмыс жасайды, қамтылған бала саны 17194)

5-тармақ.Инфрақұрылыммен қамтамасыз етілуі:

5.1.-тармақшасы бойынша пайдалануға берілген тұрғын үйлердің жалпы ауданы 100773 шаршы метрді құрап, өткен жылмен салыстырғанда 99,8 пайыз құрады..

5.2.-тармақшасы бойынша жақсы және қанағаттанарлық жағдайдағы облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарының үлесі 2016 жылға 76,8 пайызға жоспарланды. Бүгінгі күні 76,8 пайызды құрады.

6-тармақ. Жергілікті атқаруша органдар көрсететін мемлекеттік қызметтердің көрсетілу сапасына қанағаттанушылық деңгейін арттыру 2016 жылға 82 пайызға болжанды.

7-тармақ. Қауіпсіздік және құқықтық тәртіп:  

7.1.-тармақшасы бойынша көшеде жасалған қылмыстардың үлес салмағы 2016 жылдың 1 маусымына 14,3 пайызды құрады.

7.2.-тармақшасы бойынша 100 зардап шеккен адамға шаққандағы жол-көлік оқиғаларынан қайтыс болғандар саны 13,9 бірлікті құрады.

          Облыстық экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасына есепті айдан кейінгі айдың 12-не дейін Қызылорда қаласы бойынша Меморандумнын орындалуы туралы ақпарат жолданып отыр.          

30. 

Переформатирование Программы развития территорииКызылординской области на 2016-2020 годы  в части ключевых целевых индикаторов, а также  его корректировка путем пересмотра отдельных целей, задач, мероприятий, перераспределению ресурсов, изменению значений целевых индикаторов в результате проведенного мониторинга и оценки реализации данного документа

в течение года

        Қызылорда қаласының аумақты дамыту бағдарламасына қолданыстағы заңдылықтар шеңберінде жыл ішінде өзгерістер мен толықтырулар енгізіледі.

 

Шаг 94. Внедрение «Открытого правительства». 

Шаг 96. Обеспечение ОНЛАЙН-доступности СТАТИСТИЧЕСКИХ БАЗ ДАННЫХ ЦЕНТРАЛЬНЫХГОСУДАРСТВЕННЫХ      ОРГАНОВ.

31. 

Размещение на интернет портале:

 открытых бюджетов,  информации по бюджетной и финансовойотчетности, результатам внешнего финансового аудита, итогам оценки эффективности государственной политики, результатам общественной оценки качества государственных услуг, отчетов  об исполнении местного бюджета  (в том числе, о полученных и использованных грантах, предоставленных иностранным государством, международной или иностранной организацией и (или) фондом), а также обеспечение их периодичнойактуализации

ежеквартально, 

до 15 числа месяца, следующего за отчетным кварталом

Қала бюджетінің орындалуы туралы ақпаратты қала әкімінің веб-порталына  тоқсан сайын орнастыруда.

Шаг 95. Внедрение практики ежегодных публичных выступлений руководителей государственных органов перед   

населением о достижении ключевых показателей стратегических планов и программ развития территорий и размещение    

их отчетов на официальных веб-сайтах.  

Шаг 97. Расширение возможности граждан участвовать в процессе принятия решений через развитие саморегулирования и местного самоуправления. Передача несвойственных государству функций в конкурентную среду и саморегулируемым организациям. 

32. 

Обеспечить проведение ежегодных публичных выступлений руководителей государственных органов перед населением о достижении ключевых показателей стратегических планов и программ развития территорий

I квартал 2016 года

         Жыл басынан бері  жергілікті «Қоғам Тв» телеарнасындағы «Мезгіл мәселесі» бағдарламасына мемлекеттік орган  басшыларының қатысуымен 12 рет сұхбат берілді.(Тікелей эфирден де атқарылған жұмыстары барысы мен алдағы жоспарлар жайы талқыланды.)

33. 

Реализация первого этапа развития системы местного самоуправления по расширению участия граждан в процессе принятии решении государственными органами

2016-2017 годы,

I и II полугодие,

 до 15 числа месяца следующего за отчетным   

Қызылорда қалалық мәслихатының 2016 жылғы 6 сәуірдегі кезектен тыс сессиясында «Бөлек жергілікті қоғамдастық жиындарын өткізудің қағидаларын  бекіту туралы» шешімі қабылданып облыстық әділет Департаментіне бекітуге жолданды. Қызылорда қаласына қарасты кент және ауылдық округтерінде жергілікті қоғамдастық жиынына қатысу үшiн ауыл, көше, көппәтерлi тұрғын үй тұрғындары өкiлдерiнiң кандидатураларын ауылдың, көшенiң, көппәтерлi тұрғын үй тұрғындарының жалпы санының бiр пайызы мөлшерiнде (бiр өкiлден кем емес) бөлек жиынның қатысушылары ұсынылды.

Жергiлiктi қоғамдастық жиынына қатысу үшiн ауыл, көше, көппәтерлi тұрғын үй тұрғындары өкiлдерiнiң саны тең өкiлдiк ету қағидаты негiзiнде айқындалды.

Шаг 98.  На уровне сельского округа, аула, села, поселка, города районного значения будет внедряться самостоятельный  

 бюджет местного самоуправления. В областных центрах и городах республиканского значения будут работать механизмы

 участия граждан в обсуждении проектов соответствующих бюджетов.

34. 

В рамках внедрения местного самоуправления начать предварительную работу по определению Перечня сельских налогоплательщиков по налогам на транспорт и земельный налог с юридических лиц

ежеквартально,

 до 15 числа месяца, следующего за отчетным кварталом

Жергілікті өзін-өзі басқару бойынша ауылдық салық төлеушілердің тізбесін айқындау жұмыстарын енгізу шеңберінде  елді мекендер жерлеріне заңды тұлғалардан, жеке кәсіпкерлерден, жеке нотариустар мен адвокаттарданалынатын жер салығына  - 32 салықшы және заңды тұлғалардан көлiк құралдарына салынатын салығына – 21 салықшы тіркелді.

Шаг  99. Усиление роли общественных советов при государственных органах и акимах в части обсуждения выполнения    

стратегических планов и программ развития территорий; бюджетов, отчетов, достижения целевых индикаторов, проектов  

нормативных правовых актов, затрагивающих права и свободы граждан; проектов программных документов.

35. 

Создать общественные советы и усилить их роль в части обсуждения выполнения стратегических планов и программ развития территорий; бюджетов, отчетов, достижения целевых индикаторов, проектов нормативных правовых актов, затрагивающих права и свободы граждан; проектов программных документов

ежеквартально, 

до 15 числа месяца, следующего за отчетным кварталом

ҚР 2015 жылғы 2 қарашадағы «Қоғамдық кеңестер туралы» Заңына және ҚР Үкіметінің 2016 жылғы 18 қаңтардағы «Қоғамдық кеңестер туралы үлгілік ережені бекіту туралы» №447 қауылсын іске асыру мақсатында қалалық мәслихаттың 2016 жылғы 10 ақпандағы №54/1 шешімімен Қызылорда қаласы әкімдігінің жанындағы қоғамдық кеңес құрамы және ережесі бекітілді.

Қызылорда қалалық мәслихатының 2016 жылғы 6 сәуірдегі кезектен тыс сессиясында «Бөлек жергілікті қоғамдастық жиындарын өткізудің қағидаларын  бекіту туралы» шешімі қабылданып облыстық әділет Департаментіне бекітуге жолданды. Қызылорда қаласына қарасты кент және ауылдық округтерінде жергілікті қоғамдастық жиынына қатысу үшiн ауыл, көше, көппәтерлi тұрғын үй тұрғындары өкiлдерiнiң кандидатураларын ауылдың, көшенiң, көппәтерлi тұрғын үй тұрғындарының жалпы санының бiр пайызы мөлшерiнде (бiр өкiлден кем емес) бөлек жиынның қатысушылары ұсынылды.

Жергiлiктi қоғамдастық жиынына қатысу үшiн ауыл, көше, көппәтерлi тұрғын үй тұрғындары өкiлдерiнiң саны тең өкiлдiк ету қағидаты негiзiнде айқындалды.

 

Фотогалерея
Сауалнама
Коммуналдық қызмет жұмысы сапасын қалай бағалайсыз?

 жақсы
 қанағаттанарлық
 жаман

 
Халықтық бақылау
Видеогалерея
FOR PLAYER