Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл
Сенім телефоны: 26-16-44
Бүгін: 13 қараша 2018 жыл
KZ RU
Нашар көретіндерге арналған нұсқа
Басты бет » Билік » Мемлекеттік қызметтің имиджі

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл

Енгізілді: 11.03.2014Өзгертілді: 02.10.2018

 

Қызылорда облысы әкімі

аппаратының 2011 жылғы

«30» мамырдағы № 12-12/3-222

бұйрығының № 1-қосымшасы

 

Жергілікті атқарушы органдармен сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі жұмыстары туралы

АҚПАРАТТЫҚ ЕСЕП

_____________Қызылорда қаласының әкімдігі_______________

(мемлекеттік органның атауы)

 

 

р/с

 

 

Іс-шаралар

2018 жылдың

 

 

Жыл басынан барлығы

Алдыңғы жылдың есептілік кезеңіменсалыстырғанда

(санменкөрсетіледі)

1-тоқсаны

2-тоқсаны

3-тоқсаны

4-тоқсаны

 

 

1.

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша өткізілген шаралар, оныңішінде:

26

 39  112  

177

 

семинарлар

7

 17  10  

34

 

дөңгелек үстелдер

14

 11 17   

42

 

кездесулер

6

 11  7  

24

 

отырыстар

25

 33  29  

87

 

форумдар

 

 

 

 

 

 

соның ішінде «Нұр Отан» ХДП-ның қатысуымен өткізілген шаралар

2

 4  2  

8

 

 

  2.

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәселелері бойынша БАҚ-та жарияланған материалдар, оның ішінде:

1

 2

 2  

5

 

теледидар

   16

 23

   39

 

радио

 

 

 

   

 

Газет,кітапша

   56  22    78

 

рейд

2

 2    

4

 

интернет

         

 

3.

Жеке қабылдауда болған тұлғалардың саны

92

 288  595  

975

 

4.

Сыбайлас жемқорлық көріністеріне қатысты түскен арыздарсаны

 

 

 

 

 

 

5.

Өз күштерімен сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар анықталған саны

 

 

 

 

 

 

6.

Мәжілістерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша мәселелерініңқаралған саны

     

 

 

 

 

 

7.

Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылыққа тартылғандар саны, соныңішінде:

 

 

 

 

 

 

Сыбайлас жемқорлық тәртіптік жазалар

 

 

 

 

 

 

Сыбайлас жемқорлық әкімшілік жазалар

 

 

 

 

 

 

Сыбайлас қылмыстар, соның ішінде:

- Қылмыстық іс қозғалған саны

- Сот үкімімен қылмыс жасағаны үшін кінәлі деп танылған саны

 

 

 

 

 

 

    

 

2018 жылдың I жартыжылдығында сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу нәтижелері бойынша талдамалық анықтама

 

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің 2016 жылғы 19 қазандағы №12 бұйрығымен бекітілген Сыбайлас  жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізудің үлгілік қағидаларына сәйкес Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізілді.

2018 жылдың I жартыжылдығындағы Қызылорда қаласы әкімдігінің ұйымдастырушылық – басқарушылық қызметінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы талдауға мына бағыттар бойынша жүргізілді.

 

1) Персоналды басқару, соның ішінде кадрлардың ауысуы;

Қызылорда қаласы әкімдігінде штат бойынша мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің саны - 209.

Оның ішінде аудан әкімі аппаратында - 33, аудан бюджетінен қаржыландырылатын атқарушы органдарда - 116, Кент және ауылдық округі әкімдері аппараттарында – 60.

2018 жылдың қаңтар – маусым айында бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға барлығы 33 бос мемлекеттік лауазымға конкурс өткізіліп, 47 қызметкер жұмысқа қабылданды.

Осы мемлекеттік органның мемлекеттік қызметшілері арасындағы ішкі конкурс арқылы 11 адам, 7 адам барлық мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері арасындағы ішкі конкурс арқылы 5 адам, жалпы конкурс арқылы 17 адам жұмысқа қабылданды.

Бос лауазымдарға орналасуға ішкі және жалпы конкурстар өткізіліп, мүдделер қақтығысы фактілері анықталған жоқ;

 

2) Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы;

 

ҚР Үкіметінің 2013 жылғы 18 қыркүйектегі № 983 қаулысымен бекітілген мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің тізіліміне сәйкес,

2018 жылдың І жартыжылдығында (бұдан әрі - есептік кезең) қала әкімдігі тарапынан 93 мемлекеттік қызмет түрі бойынша өтініштер қабылданған.

Оның ішінде қызмет алушыларға мемлекеттік қызметтердің:

- 58 түрі «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі мемкорпорация);

- 47 түрі «Электронды үкімет порталы» (бұдан әрі портал);

- 72 қызмет түрі тікелей дербес бөлім кеңсесі арқылы алуға қолжетімді болған.

Ішкі бақылау қорытындысына сәйкес есептік кезеңде қызмет алушыларға жалпы 76 мың 401 қызмет көрсетілген.

Ашып айтқанда:

Осы көрсетілген қызметтердің өтініштерін қабылдау жерлеріне сәйкес шаққанда:

- 27 мың 24 өтініш мемкорпорация арқылы;

- 21 мың 617 өтініш портал арқылы (2017 жылы портал арқылы

18 мың 458 өтініш қабылданған, демек көрсеткіш 17% артқан);

- 27 мың 760 өтініш тікелей дербес бөлімдердің кеңселері арқылы қабылданған (2017 жылмен салыстырғанда көрсеткіш 38% қысқарған).

Өз кезегінде, мемлекеттің тікелей бөлімдермен қабылданған өтініштердің санын азайтып «Электронды үкімет порталы» арқылы қызмет көрсету үлесін арттыруға бағытталған саясатын ескере келе, аталған көрсеткіштер қанағаттанарлық болып табылады.

 

«Электронды үкімет порталы» арқылы қызмет көрсету үлесін арттыру бойынша

Өзіңізге белгілі, ҚР Президентінің 2017 жылғы 31 қаңтардағы «Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» атты жолдауы негізінде қабылданған «Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасының нысаналы индикаторларының бірі – көрсетілген мемлекеттік қызметтердің жалпы көлемінің 80% электрондық түрде жүзеге асырылуын қамтамасыз ету.

Осыған байланысты, жоғарыда аталған 93 мемлекеттік қызмет ішінде портал арқылы көрсетілетін қызметтердің түрі - 47 қызметті құрап, бұл қызметтер бойынша жалпы 52 мың 64 өтініш қабылданғанын атап өту қажет. Демек, есептік кезеңде портал арқылы барлығы 52 мың

64 қызмет көрсетілуі мүмкін болған.

Дегенмен, үстіміздегі жылдың бірінші жартыжылдығында дербес бөлімдермен «Электронды үкімет порталы» арқылы 21 мың 617 қызмет көрсетіліп, портал арқылы жүзеге асыруға мүмкін болған қызметтердің тек 42 пайызын құраған.

Сонымен қатар, І жартыжылдықта жалпы мемлекеттік қызмет арасында баламалы негізде мемкорпорация немесе бөлімнің кеңсесі арқылы көрсетілетін қызметтердің түрі - 38 қызметті құрап, осы қызметтер бойынша барлығы 18 мың 616 өтініш қабылданған.

Оның ішінде «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы 12 мың 786 қызмет көрсетіліп, мемкорпорация арқылы жүзеге асыруға мүмкін болған қызметтердің тек 69% құраған.

Өз кезегінде, қала әкімі аппараты тарапынан мемкорпорация және портал арқылы қызмет көрсету үлесін арттыру мақсатында дербес бөлімдерге ү.ж 11 қаңтар күні №08-8/111, сондай-ақ 6 сәуір күні №08-8/1102 санды хаттарымен «2018 жылдың І-ІІ тоқсаны бойынша «Азаматтарға арналған үкімет» МК» және «Үкіметтің электрондық порталы» арқылы қызмет көрсету кестелері» жолданған болатын.

Алайда, бірнеше дербес бөлімдердің кестемен белгіленген межелерге сәйкес қызмет көрсетуге немқұрайлықпен қарағандығы қалыптасқан төмен көрсеткіштерге алып келді (кестенің орындалуы бойынша ақпарат қоса тіркелді).

 

Саланы арттыру барысында атқарылған шаралар

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер саласы бойынша төмен көрсеткіштер қала әкімдігі қызметінің тиімділігін, сондай-ақ қаланың әлеуметтік даму деңгейін бағалау барысында теріс пікір қалыптастыратыны сөзсіз.

Осы ретте, аталған кемшіліктердің алдын алып, қызмет көрсету процессінің тиімділігін ұлғайту барысында өткен жылдың желтоқсан айында 2018 жылға арналған «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер саласын дамытуға бағытталған 2018 жылдың іс-шаралар жоспары» әзірленіп, оны жүзеге асыру үшін арнайы кестелер бекітілген болатын.

Бұл кестелердің орындалуы бойынша төмендегіні хабарлаймын:

қалалық дербес бөлімдер мен «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арасындағы жұмыс процессін жандандыру мақсатында – 5 семинар;

қызмет алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі жөнінде хабардарлығын ұлғайту барысында қаланың орталық көшелерінде арнайы билбордтар орналастырылып, қызмет көрсету процессінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған – 8 мақала, қала тұрғындарының қатысуымен - 23 түсіндірме-семинар (семинарға 780 жуық азамат қатысқан);

саладағы жауапты қызметкерлердің біліктілігін арттыру үшін –

5 аппараттық оқу;

ҚР «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Заңымен белгіленген талаптар мен нормалардың сақталуын қадағалау мақсатында – 5 бөлімде ішкі бақылау жұмыстары жүргізілді.

Атап өту қажет, ішкі бақылау нәтижесінде бұзушылықтарға жол берген (№39, 144, 278, 128) мектеп директорлары және ветеринария мен ауыл шаруашылығы бөлімдерінің қызметкерлері тәртіптік жауапкершілікке тартылды.

Сонымен қатар, тексеру барысында өрескел кемшіліктерге жол бергені анықталған қалалық білім бөлімінің №11 мектеп директоры бүгінгі күнге дейін жауапкершілікке тартылмағанын назарыңызға жеткіземін.

 

Мерзім бұзушылықтар бойынша

Есептік кезеңде жүргізілген ішкі бақылау қорытындысына сәйкес үстіміздегі жылдың І жартыжылдығында 1 мерзім бұзушылық фактісі орын алып, кемшілікке жол берген қызметкердің тәртіптік жауапкершілігі қаралды.

Дегенмен, 2015 жылы - 17, 2016 жылы – 5, 2017 жылы - 4 мерзім бұзушылық жағдайлары орын алғанын ескере келе осы, бағытта оң өзгерістердің бар екендігі байқалады.

 

Саланы жетілдіру жолдары

Қорытындылай келе, мемлекеттік көрсетілетін қызметтер саласы бойынша оң көрсеткіштерге қол жеткізу мақсатында қала әкімдігіне қарасты дербес бөлімдер мен кент және ауылдық округтерге:

1) «Электрондық үкімет порталы» арқылы көрсетілген қызметтердің санын арттыру мақсатында ««Азаматтарға арналған үкімет» МК» және «Электрондық үкімет порталы» арқылы қызмет көрсету» кестесіне сәйкес қызмет көрсетілуін;

2) «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер саласын дамытуға бағытталған 2018 жылдың іс-шаралар жоспары»-н жүзеге асыру мақсатында бекітілген арнайы кестелердің орындалуын;

3) қызмет көрсету барысында ҚР «Мемлекеттік қызметтер көрсету туралы» Заңымен белгіленген талаптар мен нормалардың сақталуын бақылауға алу қажет.

 

3) Жеке және заңды тұлғалардың өтініштері бойынша;

Қызылорда қаласы әкімімен, орынбасарларының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін қабылдау жүргізу кестесі қала әкімдігінің ресми интернет ресурсына және қала әкімдігінің ғимаратында көпшілікке көрінетін жерге ілінген.

Арыз-шағымдарға арналған пошта жәшігі ғимараттың кіре берісінде  орналастырылған.

2018 жылдың 6 ай қорытындысымен қала әкімдігімен 1416-қаулы және қала әкімімен 65-шешім, 66-өкім қабылданған, 2017 жылдың 6 айымен қала әкімдігіне жеке тұлғалардан -  2439, заңды тұлғалардан – 118 өтініштер келіп түскен.

ҚР «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» Заң талаптарының бұзылуына ведомствалық бақылау орнатпағандықтары үшін Қалалық білім бөлімінің басшысы А.Нұрсейітовтің, қалалық құрылыс бөлімінің басшысы Т.Байменовтің, қалалық сәулет және қала құрылысы бөлімінің басшысы Ж.Ержановтың, Қосшыңырау ауылдық округінің әкімі Д.Таубайдың, Қарауылтөбе ауылдық округінің әкімі Е.Рахматуллаевтың, Ақжарма ауылдық округінің әкімі Ж.Әлиевтің және қала әкімі аппаратының құжаттамалық қамтамасыз ету және бақылау бөлімінің инспекторы бақылау-іс жүргізушісі Қ.Алмұратованың тәртіптік жауапкершіліктері қаралған. 

2018 жылдың 4 маусымында ҚР Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің Қызылорда облысы бойынша департаментінің, Қызылорда облысының жердің қорғалуын және пайдаланылуын бақылау басқармасының және «Азаматтарға арналған үкімет» МК КЕ АҚ Қызылорда облысы бойынша филиалының мамандарының қатысуымен жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртіптері мен автоматтандырылған ақпараттық жүйеге есепке алу мәселелері туралы» мәжіліс өткізілген.

 

4) Сыбайлас жемқорлыққа қарсы бағытта атқарылған жұмыстар;

ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі салалық бағдарламасы аясында қала әкімдігімен сыбайлас жемқорлықтың алдын-алу және болдырмау бағытында тиісті жұмыстар жүргізілуде.

Бұл бағытта, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес жөніндегі қалалық комиссия жұмыс жасайды.

Жалпы 2018 жылдың 6 айының қорытындысы бойынша сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес жөніндегі қалалық комиссияның

кезекті отырысы өткізіліп, онда қала әкімдігіне қарасты барлық мемлекеттік мекемелерге тиісті тапсырмалар берілген.

Қала әкімдігі жанындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес жөніндегі комиссия құрылған.

Комиссия отырысы тоқсанынан бір рет өткізілуде, комиссияның

2018 жылдың 3 сәуірдегі күн тәртібінде «Білім саласы бойынша сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және болдырмау бағытында атқарылған жұмыстары туралы» және 2018 жылдың 22 маусымдағы күн тәртібінде «Қалалық тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық және тұрғын үй инспекциясы бөлімінде сыбайлас жемқорлықтың алдын алу мақсатында атқарылып жатқан жұмыстары туралы» мәселелер қаралып, Қызылорда қаласы әкімдігіне қарасты мекеме басшыларына тиісті тапсырмалар берілді.

ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл ұлттық бюросының Қызылорда облысы бойынша департаментінің бастамасымен қала әкімдігінің мәжіліс залында мемлекеттік сатып алу мәселесіне қатысты

2 жиын ұйымдастырылып, талқыланды. Жиынға барлық дербес бөлім басшыларымен кент және ауылдық округ әкімдірінің, жауапты қызметкерлері қатыстырылды.

ҚР Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы №153 Жарлығымен бекітілген «Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексі» қала әкімі аппараты мен қала әкімдігіне қарасты дербес бөлімдер және кент, ауылдық округтердің ғимараттарында арнайы орындарға орналастырылған, сондай-ақ бөлімдер мен кент және ауылдық округтерде арнайы сенім телефондары тұрақты жұмыс жасайды.

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасты қалыптастыру бағытындағы әлеуметтік бейнероликтерді кеңінен тарату үшін тиісті жұмыстар атқарылуда.

Сыбайлас жемқорлық сипатында құқық бұзушылықтарға жол бермеу мақсатында қала әкімдігінің барлық мемлекеттік мекеме ғимараттарының бөлмелеріне (есік) пара беру, алудың зардаптары туралы арнайы парақшалар ілінді.

Нәтижесінде, 6 айда «Қызылорда-Қазақстан», «Қоғам ТВ» теларналарынан 15 сюжет көрсетіліп, жергілікті баспасөз беттерінде және әлеуметтік желілер арқылы 30 мақала жарияланды.

Есепті мерзімде дербес бөлімдер мен кент және ауылдық округ әкімдері тарапынан сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша

54 (7 семинар, 14 дөңгелек үстел, 6 кездесу, 25 отырыс, «Нұр Отан» партиясы өкілдерінің қатысуымен-2) іс-шаралар өткізілді.

Қала әкімдігі жанындағы «Жер учаскесін меншікке немесе жер пайдалануға беру», «Сәулет, қалақұрылысы», «Пәтер мәселесі» жөніндегі комиссия отырыстарының жариялылығын қамтамасыз ету мақсатында, комиссия мүшелігіне әкімдік қызметкерлерінен бөлек, облыстық кәсіпкерлік палатасымен қалалық мәслихат депутаттары енгізілген.

Барлық комиссия отырыстары ашық түрде, қажет болған жағдайда қызығушылық білдірген қала тұрғындары, БАҚ өкілдерінің қатысуымен бекітілген мерзіміне сәйкес өткізілуде.

Сыбайлас жемқорлықтың алдын алу бағытында жүргізілген белсенді шараларға қарамастан 2018 жылы №3 «Қарлығаш» санаториялық балабақшасының меңгерушісі П.Налибаева, Белкөл кентінің әкімі А.Ибрагим, Белкөл кентінің әкімі аппаратының заңгер маманы Н.Байменов, Тасбөгет кенті әкімі аппаратының жетекші маман есепшісінің қызметін атқарған А.Ахметкалиева, «Қызылорда су жүйесі» МКК директоры қызметін атқарған Н.Дихамбаев сыбайластық жемқорлық сипатындағы қылмыстық әрекеттер жасаған.

Қызылорда қаласы әкімдігі, «Нұр Отан» партиясының қалалық филиалымен және құқық қорғау органдарымен бірлесе отырып, қала көлеміндегі сыбайлас жемқорлық сипатындағы құқық бұзушылықтардың алдын-алу бағытындағы жұмыстарды жалғастыра беретін болады.

 

5) Мемлекеттік сатып алу;

Қызылорда қаласы әкімдігінің 2017 жылғы 20 желтоқсандағы №9862 қаулысы негізінде «Қызылорда қаласының мемлекеттік активтер және сатып алу бөлімі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі (әрі қарай – «Бөлім») құрылып, 2018 жылдың 12 қаңтарда әділет органы арқылы мемлекеттік тіркеуден өткізілген.

Ағымдағы жылдың 1 жартыжылдық қорытындысымен наурыз айынан бастап Бөлімге мемлекеттік сатып алуларды өткізу үшін, біріңғай ұйымдастырушы ретінде қалаға қарасты бағдарлама әкімшілерінен мемлекеттік сатып алу өткізуге түскен өтінімдер уақытылы веб-порталға өткізіліп жатыр. Бүгінгі күнге бөлімге 145 өтінім түсіп, барлығына ашық конкурс 9 млрд. 007,4 млн. теңгеге жарияланды.

Мемлекеттік сатып алу рәсімдерін жүргізу нәтижелері бойынша сыбайлас жемқорлық сипатындағы құқық бұзушылық деректері орын алмаған.

 

6) Бюджеттік жоспарлау;

Бюджет кодексіне сәйкес Қызылорда қаласының 2018-2020 жылдарға арналған бюджеті 2017 жылдың 27 желтоқсанында қалалық мәслихаттың №124-19/1 шешімімен 42 млрд 115 млн 668 мың теңге көлемінде бекітіліп, қазіргі таңда 51 млрд 133 млн 700,8 мың теңгеге нақтыланды. Қазақстан Республикасының бюджет кодексінің 106-бабына сәйкес Бюджетті нақтылау бойынша жергілікті атқарушы органның бастамашылығы бойынша ағымдағы қаржы жылы ішінде тоқсанына бір-ақ рет жергілікті бюджетті нақтыланатынын және қалалық депутаттардың ұсынысымен шақырылатынын басшылыққа ала отырып қалалық мәслихат шешімімен

2-рет кезекті, 4-рет кезектен тыс сессия өткізіліп, бюджеттік комиссия отырысы және қоғамдастық қауымдастық жиналыстарына бөлінетін қаржылардың талдамалары ұсынылып оң шешімін тауып, шешімдер қалалық мәслихатқа нақтылауға ұсынылған.

Сонымен қатар, Қазақстан Республикасының  бюджет кодексінің

111-бабына сәйкес қала әкімінің қаулысымен 3 рет қалалық бюджетке түзету енгізіліп бюджеттік комиссия отырысында оң шешімін тапқан.

Қызылорда облыстық экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасына бөлінген қаржылардың және штат санын, еңбек ақы қорларының есептемелері тоқсан сайын ұсынылған.

Бөлімдер, ауылдық округтер, ауылдық клубтардан, балабақшалардан (жеке балабақшалардың) қаржы сұраныстарына байланысты бюджеттік өтімдерін дұрыс еместігіне талдау жұмыстары жүргізілген.

Бюджет кодексінің 66 және 67 баптарына сәйкес 2019-2021 жылдарға арналған қалалық бюджетті қалыптастыру мақсатында ағымдағы жылдың 15 мамырына дейін «Бюджеттік өтінімді жасау және ұсыну қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің 2014 жылғы 24 қарашадағы №151 бұйрығын басшылыққа ала отырып бюджеттік бағдарлама әкімшілерінен бюджеттік өтінім қабылданып талдау жұмыстары жүргізілген.

 

Қорытынды.

Жоғарыда баяндалғандардың негізінде Қызылорда қаласы әкімдігінің атқарып келген қызметінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің сипаты орын алмаған деп қорытынды жасалынады.

Фотогалерея
Сауалнама
Қандай экологиялық мәселе сізді басқалардан гөрі қатты толғандырады?

 ауаның ластануы
 су қоймаларының ластануы
 ағаштардың кесілуі
 басқасы

 
Халықтық бақылау
Видеогалерея